27 Haziran 2016 Pazartesi

Film Önerileri | 1

Hey, yine ben! Demiştim çok geciktirmeden yeni bir yazıyla geleceğim diye. İşte geldim! Bugün de sizlere film önerisi yapmak istiyorum. Dizi önerilerinde olduğu gibi, bunda fa part part yapacağım. Her partta 3 tane film önereceğim.
Beni bilenler bilir, gençlik ve aşk filmleri izlemeyi çok severim. Hele de yaz zamanı! Fakat maalesef ki tüm aşk filmlerini izlemiş bulunuyorum. Hala daha izlemediğim 10-15 tane vardır ama onları beğenmediğimden izlemiyorum.

Havalar aşırı sıcak! Yanıyorum arkadaşlar. Sanki 30 derece değil de 50 derece gibi! Sizin de bana önereceğiniz filmler varsa yoruma yazabilirsiniz! :')








Uzattım yine, haydi önerilere geçelim!


1- The Road Within Tür: Komedi, Dram. Konu: Tourette Sendromu'na sahip bir genç olan Vincent, annesini kaybettikten sonra uzun süredir görmediği babası Robert'a taşınmak zorunda kalır, ancak politikayla ilgilenen babası ayakbağı olmaması için onu Dr. Mia Rose'un kliniğine yatırır. Vincent burada tanıştığı anoreksik Marie'ye aşık olur. Doktorun arabasını çalan ikili, yanlarına obsesif kompülsif Alex'i de alarak hepsinin hayatını değiştirecek bir yolculuğa çıkar. Değerlendirmem: Filme bayıldım! En az üç kere izlemişimdir. Bu yaz vakti, hele de boş zamanınızda izlenebilecek nadir filmlerden bir tanesi. Çok komik, biraz duygusal ve içinde aşk kırıntıları barından tatlı mı tatlı bir film! İzledikten sonra bu yazının altına filmi nasıl bulduğunuza dair bana haber vermeyi unutmayın! :')



2- I Origins Tür: Aşk, Bilim-kurgu.
Konu: Moleküler biyolog Ian Gray ve laboratuvarda birlikte çalıştığı arkadaşları Karen ve Kenny, insan gözünün evrimine dair bir araştırma yapmaktadırlar. Bu araştırma, insanoğlunun kaderini etkileyecek sonuçlar doğurma potansiyeline sahiptir. Ian bu sırada oldukça farklı gözleri olan Sofi ile tanışır.




Değerlendirmem: Benim bu tür bilimle alakalı filmlere hep ilgim olmuştur. Bu filme başlarken içerisinde aşk olduğunu biliyordum. Ama çok fazla yoktu. Filme bayılmıştım. Ciddi anlamda duygusallık barındırıyordu. Bazı yerlerde bilimin geldiği yerden dolayı bayağı bir şaşkınlık yaşadım.


3- Love Rosie


Tür: Romantik Komedi.



Konusu: Rosie ve Alex 5 yaşından beri birbirlerinin en iyi dostu olmuştur; bu yüzden aralarında aşka ve sevgili olmaya dair hiçbir ihtimal olmamıştır. Ama ne zaman olay sevgili seçimlerine gelse, birbirlerinin en büyük düşmanı olmuşlardır. 18 yaşında yapılan bir seçim, kaçırılan bir fırsat ise hayatlarını bambaşka yönlere sürükler. Ama aralarındaki bağ, kilometrelerce mesafeye, akıp giden zamana yenilmez...




                                                                                    
Değerlendirmem: Bu film favori filmlerimden bir tanesi. Gerçekten çok güzel, izlerken sıkılmıyorsunuz, aksine gülüyorsunuz. Çünkü olayların işleyişi gülünç. Bazı sahneler var; Yok artık! diye tepki verebileceğiniz türden. Biraz cinsel içerikli sahneler vardı, o kısımları pek sevmedim. Onun haricinde çok güzeldi, akıcı olduğu için sıkılmıyorsunuz. Tavsiye ederim, eğer izlemek isterseniz.


6 yorum:

  1. Ahs'nin resmi var kendisi yok :"( Bence izlemiyorsan kesinlikle izle! <3

    YanıtlaSil
  2. 2011 Yapımı can dostum mutlaka izlemelisin.Kaç kere izledim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evdeki Düşman`ı izlemelisin! Kesinlikle beğeniceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. İzlemiştim birkaç yıl önce ve bayılmıştım. :')

    YanıtlaSil