26 Ocak 2016 Salı

Malzemeleri Nereden Aldım? (bantlar, stickerlar, defterler, mumlar...)


Bantları nereden alıyorum?

- Masking Tape olan bantları D&R'den
 alıyordum ama D&R artık bulundurmuyor (bazı yerlerde hala var) Son videoda (Ajanda Kullanımı) gördüğünüz bantların çoğunu Miniso'dan aldım. İki tane küçük silindirin içerisinde olan bantların hepsi Miniso'dan.


Stickerları nereden alıyorum?

- Dosyada gösterdiğim stickerları almıyorum, kendim yapıyorum. Yani, internetten stickerları bulup sticker kağıdına çıkartıyorum. Stickerları Google'a "Planner sticker pdf" yazarak bulabilirsiniz. Sticker kağıtlarını ise; Copy Center'da, fotoğrafçılarda bulabilirsiniz. Her yazıcıdan çıktı alabiliyorsunuz diye biliyorum. Çıkartmak için önce kırtasiye veya Copy Center'a gitmenizi öneririm öğrenmeniz için, daha sonra evdeki yazıcıdan çıkartmanız daha rahat olur. Nasıl çıkarttığıma dair video çekmek isterdim görmeniz için fakat yazıcım bozuk olduğundan maalesef ki çekemiyorum.

Genelde bulduğum siteler: 

http://www.vintageglamstudio.com


http://www.myplannerenvy.com


- "Ajanda Kullanımı | Ajandamı Düzenliyorum" videomda gördüğünüz tekli stickerları Miniso ve Mumuso'dan aldım. Şubeleri çoğu alışveriş merkezinde var. Ben Akasya ve Citys'den almıştım.


Defterlerimi nereden alıyorum?

- D&R'den, Penguen Kitapevinden, Nezih'den alıyorum.

- "Ajanda Kullanımı | Ajandamı Düzenliyorum" videomda ajandalarımı nereden aldığım hakkında bilgi verdim.


Mumlarımı nereden alıyorum?

-The Company, H&M, English Home ve Tedi'den alıyorum.

 Kalemlerimi nereden alıyorum?

 - Penguen Kitapevi'nden, D&R'dan, Nezih'ten ve  kırtasiyelerden alıyorum.




İlgili Videolar:






                                              AJANDA KULLANIMI | AJANDAMI               
                                                          DÜZENLİYORUM





                                                           DEFTER SÜSLEME | 1







                                                          DEFTER SÜSLEME | 2

















9 yorum:

  1. Allahım bloguna bayılıyorum. Sürekliyeni yazı yükledin mi diye takipteyim. Yazdığın yazılar gerçekten çok güzel. Ve blogunun dizaynı da muhteşem. İnşallah herkes verdiğin emeği görür :) -e

    YanıtlaSil
  2. Ya! Çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  3. 2 dakika önce fark etim sani ama simdidem bayıldım

    YanıtlaSil
  4. eliffguler.blogspot. com sitemde de sticker var bakabilirsin

    YanıtlaSil
  5. Blogunda şarkı olmasına bayıldımmm

    YanıtlaSil
  6. Ben daha bugün keşfetim seni. Ama gerçekten iyi iş çıkarmışsın. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ben daha bugün keşfetim seni. Ama gerçekten iyi iş çıkarmışsın. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Ben daha bugün keşfetim seni. Ama gerçekten iyi iş çıkarmışsın. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil