29 Haziran 2016 Çarşamba

Dizi Önerileri | 1

Merhabalar! Uzun bir süredir yoktum. Hatta çok uzun bir süredir... Nedeni yok. Sadece yazmaya üşeniyordum. Neyse, konumuza dönelim. Biliyorsunuz ki yaz geldi. hepimiz film, dizi, kitap arayışlarındayız. Ben de bunun için buradayım! Gördüğünüz üzere dizi önerilerini artık part part yapmaya karar verim. Bir partta 3 dizi önerisi olacak. O zaman başlayalım!







1- Fringe
Tür: Bilim Kurgu.
Sezon Sayısı: 5, final oldu.

Konusu: Fringe takımı korkunç ve tüm dünyayı etkileyebilecek açıklanamayan olayları açıklamak için alışılmamış bilimsel yöntemlerden ve FBI soruşturma yöntemlerinden yararlanarak insanları kurtarmaktadırlar.


Değerledirmem: Bu diziyi o kadar çok seviyorum ki! Dizinin içerisinde her tür işlenmiş. Gerek güldüm, ağladım, üzüldüm, sinirlendim, korktum, mutlu oldum... Eğer dizi listenizde yoksa ekleyin yoksa başınızı ağrıtır dururum. :') Dizinin karakterlerine bayılmıştım. Hele Walter Bishop'a... Bir saniye, diziye karşı özlemim arttı. Biraz özleyip geliyorum!





2- The Walking Dead


Tür: Korku, Dram.


Sezon Sayısı: 6, devam ediyor.

Konu: Rick Grimes bir kaza geçirir ve komaya girer. Komadan uyanıp hastaneden çıktığında ardında bıraktığı dünya artım yoktur. Etobur, onların adlandırmış ismiyle Aylaklar etraftadır. Rick Grimes bu süreçte ailesini arar ve aylaklardan kaçar.


Değerlendirmem: İzleyenler bilir, her bölümde heyecan yok. Ama gerektiği yerde öyle bir heyecan oluyor ki, iyiki de her bölümde heyecan yokmuş diyorsunuz. Bu dizi benim izlediğim ilk korku dizisiydi. O yüzde bu dizinin ben de yeri ayrıdır. Ve sizlerde korkuyla alakalı şeyler izlemeyi seviyorsanız öneririm!







3- Prison Break
Tür: Aksiyon, Dram, Suç.
Sezon Sayısı: 4, final oldu. Fakat devam etmesi için çok istek geldi. 2017'de yeni sezon gelecek.
Konu: Prison Break Bir yapı mühendisi olan Michael Scofield, işlememiş olduğu bir suçtan idam cezasına çarptırılan abisi Lincoln Burrows'u kurtarmak için tüm yasal yolların tükendiğini farkedince işleri kendi eline alır. Mükkemmel kurgulanmış kaçış planıyla abisini kurtarmak için bir bankayı soyar ve abisinin bulunduğu hapisaneye gönderilir. Michael planını uygulmaya başladıktan sonra hesaba katmadığı tek bir şeyin olduğunu anlar: İnsanlar...
Değerlendirmem: Bu dizi hakkında ne söyleyebileceğimi bilmiyorum. Tek kelime ile mükemmeldi. Ben genellikle ağlayabilen birisi değilim. Fakat bu dizinin finalinde hıçkırarak ağladım. Hiçbir dizideki karakterlere bu kadar bağlanmamıştım. Kurgunun zekiliği, oyuncu seçimleri, karakterler... Mükemmeldi. Aksiyon sevmeyen bana aksiyon sevdirdi. Eğer zevklerime güveniyorsanız kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.




Evet, okuduğunuz için teşekkür ederim. Umuyorum ki dizi listelerinize bir şeyler ekletebilmişimdir sizlere. Elimden geldiğince artık her gün farklı bir konu üzerine yazmaya çalışacağım. Hoşçakalın! :')

2 yorum: