18 Eylül 2015 Cuma

Gönülçelen // Kitap Yorumu





Kitap Adı: Gönülçelen
Yazar: Gizem Bilici
Sayfa Sayısı: 656
Baskı Yılı: 2015
Dil: Türkçe
Yayınevi: Yakamoz Yayınları














Kitap Arkası:

"Sen bir ömür boyu elini tutacağım, gözlerinin içine sevgiyle bakacağım ve başına bir şey gelme korkusuyla her an tetikte olacağımsın… Kısacası, bir ömür boyu benimlesin. Bir ömür boyu benimsin." Her hikâyenin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç birbirinden farklıdır. Kimisi güllük gülistanlık başlar, kimisi ise daha en başından canınızdan bezdirir sizi... Ve her hikâyenin kendine has bir kokusu da vardır. 

Mesela Merve ile Demir'in hikâyesi.Baştan aşağı kahve kokan bir hikâye bu! Bir çift topuklu ayakkabının ve bir fincan dolusu kahvenin önayak olduğu bir hikâye. 
Bundan böyle kimselerle paylaşmayacağımsın...



╰╮



Kitap Yorumum:



Kitap bitti ama beni reading slumpa soktu biraz. Wattpad kitabı olduğu için ilk başta okumadan ön yargım oluştu. Sonra kendime öyle yapmamam gerektiğini söyleyip okumaya başladım. Açıkçası pek memnun kalmadım. Çok klişe olaylar vardı. Cidden aşırı klişeydi. Zaten Wattpad kitapları artık böyle. 



Sadece ilk iki sayfayı okuyarak neler olabileceğini tahmin etmiştim, zaten hepsi de oldu. Bu kadar uzun ve sayfadaki yazı boyutunun küçük olması da buna tuz biber oldu. Fakat herkese bana olduğu gibi olur mu bilemem. 


Kitap kapağı çok kötüydü. Yazı tipi o resmin üzerine gitmemiş bence. Daha klasik bir tarzda yazılabilirdi. Kitap kahve kokulu diyorlardı sanırım. Ama ben hiçbir koku alamadım. Gelen koku çok değişik bir şeydi. Tabii  u düşüncelerim kendime göre.



Merve ilk defa işte çalışacaktır. İş görüşmesi için Haznedar Şirketine gider. Tabi kızımız sakar biri. Başına gelmeyen kalmaz. Asansörde bir adamın üzerine kahve döker ve tartışırlar. Merve iş görüşmesi için odaya girdiğinde ise üzerine kahve döktüğü adam, patronunun oğlu çıkar. Deniz'in bunu kızın yanına bırakmaya niyeti yoktur. Babasını ikna ederek kızın işe girmesini sağlar. Ardından Merve'ye çektireceği eziyet başlar...











1 yorum:

  1. Yeni basladim ..klişe hikaye ve cok detaya girmis ve buda sıkıyo

    YanıtlaSil