24 Ağustos 2016 Çarşamba

Film Önerileri | 2

Merhabalar! Çok geciktirmeden geleyim ve sizlere azcık film önerileri yapayım dedim. Biliyorsunuz okulların açılmasına 26 gün kaldı!
Ve bu süreçte, okullar açılmadan bir sürü film izleyeyim diye düşünenler vardır eminim ki... Çünkü ben öyleyim! Şimdi, bugün önereceğim filmler farklı türlerden olacak. Yani illa ki kendinize uyan bir tana bulabilirsiniz! O zamaan başlayalım!


1- Atonement

Tür: Dram, Romantik

Konusu: 1935 yazının en sıcak günlerinden birinde, On üç yaşındaki Briony Tallis, yanlış zamanda yanlış yerde bulunarak görmemesi gereken bir şeyi aklına kazır: (aslında burada söylüyor ne olduğunu ama bana göre spoiler, çünkü filmin ortalarına yakınken gerçekleşiyor bu olay) Çocuk aklı ile gördüklerini yanlış yorumlaması yıllarca sürecek büyük bir trajedinin yaşanmasına neden olacaktır. Bir daha hiç düzelmeyecek kadar trajik bir şekilde kaderleri birbirlerine bağlanan bu üç insan da, hak etmedikleri bir kefaretin farklı şekillerde kurbanı olacaklardır.



Değerlendirmem: Bu filmi izlememin sebebi James McAvoy'un baş rolde oynamasıydı. Adama bayılıyorum! Hele de oyunculuğuna... Bu filmde daha da başarılıydı bence.
Küçücük şeylerin, insanları nerelere getireceği ve nelere mâl olacağını anlatan bir film. Sonunda çok etkilendim, çünkü beklemediğim şeylerle karşı karşıya geldim ve izlerken aynen şu tepkiyi verdim; "Hayır, hayır ya. İnanmıyorum. Hayır ya, yapma bunu be..." Tarzında tepkiler verdim. Çünkü hayal kırıklığına uğradım. Daha farklı bir son bekliyordum.
Filmin işlenişi, oyuncu seçimleri gerçekten çok güzeldi. İzlerken hiç sıkılmadım. Oyunculuklar çok başarılıydı. Eğer bu tarz, savaşta geçen, romantik ve dram filmlerini seviyorsanız kesinlikle öneririm!



2- 6 Süper Kahraman

Tür: Animasyon

Konusu: Dehasının güçlerini kullanmayı öğrenen robot dahisi Hiro Hamada’yı, Hiro’ya bu konuda yardımcı olan muhteşem kardeşi Tadashi’yi, onlara çok benzeyen, macera bağımlısı olan arkadaşları GoGo Tamaga’yı, düzenli ve tatlı Wasabi No-Ginger’ı, kimya dehası Honey Lemon’ı ve fanatik Fred’in hikayesini anlatıyor. Süper Kahraman 6, kendini tehlikeli bir komplonun içinde bulunca en yakın arkadaşı olan Baymax isimli bir robotun yardımını istemek zorunda kalan robot dahisi Hiro Hamada’yı ve bir grup yüksek teknolojili kahramanının bu gizemi nasıl çözdüğünü anlatıyor.


Değerlendirmem: Bu filmi kaç kere izledim hatırlamıyorum. 6-7 kere sanırım. En sevdiğim animasyon filmlerinden biridir. Bu arada ben animasyon filmlerini çok severim. Çoğunu izlemişimdir zaten. :D Bu da çok çok güzel bir animasyon filmiydi. Hem komedi, hem aksiyon içeriyor. İzlerken çok güldüğüm yerler oldu. Ne zaman moralim bozuk olsa açıp izlerim.



3- Julia's Eyes

Tür: Gerilim, Korku

Konusu: Konusu: Julia ikiz kardeşinin de intiharına sebep olarak gösterilen hastalığıyla mücadele ederken zaman içerisinde bu olay hakkında fikirleri tamamen değişir. Yavaş yavaş kardeşinin ölümü bir esrara dönüşür. Şüpheleriyle ilgili henüz bir sonuca varamamışken sürekli göz hapsinde olduğunu hisseder ve geçirdiği ameliyat sonrası onun için çok daha zor günler başlar. Gördüklerinin ne olduğundan bir türlü emin olamayan Julıan için artık gerçeğin ne olduğunu bulmak her şeyden daha önemlidir.


Değerlendirmem: Bu filmi çok küçükken izlemiştim. O zaman çok etkilenmiştim. Birkaç yıl önce tekrar izledim ve tekrar bayıldım filme. Korku filmimden ziyade, daha çok gerilim filmi. Ben izlerken gerim gerim gerilmiştim. Eğer gerilim filmlerini seviyorsanız kesinlikle öneririm.



Umarım bu yazı sizlere faydalı olmuştur. Yakın bir zamanda tekrar film önerileriyle geleceğim. Sizlerinde bana önereceğiniz filmler varsa yoruma yazarsanız çok sevinirim!
Hoşçakalın! :')

1 yorum:

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil