28 Aralık 2015 Pazartesi

Önerdiğim Kitaplar | 2015


Merhaba! Nedense ben burayı çok boşluyorum... Geçen gün yaz gireyim dedim fakat üşendim ve vazgeçtim. Neyse, sonunda giriyorum.

İnstagram'da DM'den bana kitap önerisi istediğinize dair bir sürü mesaj geliyor. Ben de dedim hepsini düşüneyim iyice, sonra bloga yazı gireyim, hem daha rahat incelemiş olursunuz.

Okuduğum ve beğendiğim kitapların hepsini yazacağım. Türlerine ayırıp, kitap hakkında küçük bilgilendirmeler yapacağım. Yanda bir kısmı var zaten kitapların.





Romantik:


Ateşböceği Yolu; Benim en sevdiğim kitaplardan bir tanesi. Bu kitabın ben de yeri o kadar ayrı ki! Zaten yazarla bu kitap sayesinde tanıştım. Kitabın o kadar kalın olduğuna bakmayın gerçekten su gibi okunuyor. Sizi hem hüzüledirecek, gülümsetecek, dostluğu gösterecek bir kitap.

Sırılsıklam Aşk; Bu kitabı okuyalı çok olmuyor ve hala daha etkisindeyim. Çok etkileyici bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Zaten ince bir kitap, okurken çok zorlanacağınızı zannetmiyorum. Kitap bittikten sonra şöyle tepkiler verdim; "Bu olaylar nasıl böyle gelişti! Keşke bitmeseydi! Devamı yok mu?" diye. Gerçekten bayıldım.

Gece Yolu; Bu da bir diğer Kristin kitabı. Bu da diğeri kadar harika. Zaten bu kadını kitapları daha çok duygusal olarak yazılmış. Her kitabında bir trajedi var. Bu kitapta da ikiz kardeşlerin hayatına giren yeni bir kızı anlatıtyor.

Bazıları Kalbini Dinler; Bu kitabı bitirdikten sonra, bu adam benim evleneceğim adam! Bana bu adamdan fırlatın diyerekten evde dolaştım. Gerçekten çok güzel bir romantik komedi.

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu; Bu kitabı sizlere nasıl anlatsam bilemiyorum, ben okuduğum da çok etkilendim. Bir kadının kendinde yaşça büyük bir adama beslediği aşkı anlatıyor. Analtıyor fakat bu kadın adamdan hiç karşılık beklemiyor. En çok etkilendiğim yönü de bu.

Fantastik/Distopya:


Kurucunun Kızı, Devrimin Kızı; Benim bayıldığım bir distopya serisi. Normalde distopyaları fazla sevmememe rağmen bu seriye bayılıyorum. Bilirsiniz, genellikle yazar ilk kitabı yazar fakat sonraki kitap ilkine göre biraz ekik kalır. Fakat bu söylediklerimin bu seriyle alakası yok! Heyecan hiç kaybolmuyor.

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları; Bu kitabı başucu kitabım yapmak istiyorum! Kurgusu çok güzel, başları biraz sıksa da sonradan açılıyor ve şaşkınlıktan ağzınızı kapatamıyorsunuz.


Gerilim:

Kafes; Bu kitap rüyama kadar girdi! Okurken sürekli gerim gerim gerildim. Kitabı okumadım, resmen izledim. Okumaya başladığınız anda orada olan sizmişsiniz gibi hissediyorsunuz.


Duygusal:

Mucize; Ah. bu kitap... Her yaş grubunun okuyabileceği, okuduktan sonra kendinizi sorgulamanıza sebep olan kitap. Kurgu gerçekten harika. Yazar küçük bir çocuğun ağzından anlatımı gerçekten iyi kaleme dökmüş. Okumazsanız çok şey kaybedeceğinizi düşündüğüm bir kitap.


Kendinize iyi bakın! Görüşmek üzere! ^_^                                    

1 yorum: